Για όλους εσάς που αποκτήσατε ιατρικό εξοπλισμό (αερόστρωμα, βοήθημα μπάνιου, βοηθήματα κλίνης, βοηθήματα προσωπικής υγιεινής κ.ο.κ.) πρώτη φορά και δεν γνωρίζετε πως τοποθετείται ή δεν είστε σίγουροι ότι είναι 100% λειτουργικός. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Ανεξάρτητα από το κατάστημα στο οποίο το αγοράσατε το προσωπικό μας είναι στη διάθεση σας για ότι χρειαστεί.
- Τοποθετούμε καθημερινά ιατρικό εξοπλισμό όλων των εταιρειών
- Εξετάζουμε κάθε καινούργιο ή μεταχειρισμένο εξοπλισμό για την καλή λειτουργία και χρήση του.
- Βεβαιωνόμαστε ότι δεν υπάρχουν προβλήματα λειτουργίας και κάνετε χρήση στο 100% του εξοπλισμού που αγοράσατε
- Επεξηγούμε στον ασθενή και στο συγγενικό περιβάλλον για το πως πρέπει να χρησιμοποιούνται τα βοηθήματα και τι χρειάζεται να προσέχουν
- Τεχνικό τμήμα αναλαμβάνει την επιδιόρθωση- επισκευή του εξοπλισμού που έχει χαλάσει.
Υπηρεσία προγραμματισμένου ραντεβού
Εκτιμώμενος χρόνος εκτέλεσης της υπηρεσίας: 20 λεπτά
Δυνατότητα Online προγραμματισμού
Δυνατότητα εκτέλεσης της υπηρεσίας και σε ΑμεΑ
Συχνές ερωτήσεις
Ποια είδη ιατρικού εξοπλισμού μπορούν να επισκευασθούν;
Αναπηρικά αμαξίδια, συσκευές οξυγόνου, νεφελοποιητές, αεροστρώματα κατακλίσεων, κρεβάτια ηλεκτρικά - χειροκίνητα, ιμάντες περίδεσης, τραπεζοειδείς βακτηρίες, βοηθήματα μπάνιου κ.ο.κ.
Δεν επισκευάζονται: καρδιογράφοι, πιεσόμετρα, οξύμετρα συσκευές tens, σακχαρόμετρα, ψηφιακά θερμόμετρα καθώς και εξοπλισμός που έχει ενοικιαστεί από άλλη εταιρεία.
Αγόρασα πρόσφατα ιατρικό εξοπλισμό και υπέστη βλάβη. Μπορώ να απευθυνθώ σε εσάς;
Εφόσον ο εξοπλισμός είναι αγορασμένος πρόσφατα θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα που το αγοράσατε καθώς έχει ημερομηνία εγγύησης. Εάν δεν σας καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς.